Obec Brezany

  • A+ | RSS | Mapa stránok
  • Úvod
  • Úradná tabuľa
  • Obec
  • OBČAN
  • Voľby do OSO, SSK
  • Koronavírus COVID -19 1. a 2. VLNA PANDÉMIE
  • Samospráva
  • Kultúra a organizácie
  • Materská škola
  • Tlačivá
  • Kontakty
Úvod » OBČAN » Elektronizácia verejnej správy » Elektronické doručovanie rozhodnutí

OBČAN

  • SČÍTANIE OBYVATEĽOV, DOMOV A BYTOV 2021- INFORMÁCIA
  • OHLASOVŇA - oznámenie o uložení zásielky
  • Evidencia obyvateľstva
  • Dane a poplatky
  • Elektronizácia verejnej správy
  • Odpadové hospodárstvo
  • Životné prostredie
  • Vodné hospodárstvo
  • Sociálne poradenstvo
  • Pozemné komunikácie a doprava v obci
  • Miestny cintorín

Elektronické doručovanie rozhodnutí

 

V prípade, že majú daňovníci a poplatníci aktivovanú elektronickú schránku na portály www.slovensko.sk, rozhodnutie na dane z nehnuteľností, dane za psa a poplatok za komunálny odpad posiela obecný úrad len elektronicky.

Rozhodnutie aj elektronicky posielame v režime do vlastných rúk s fikciou doručenia. Tu je potrebné upozorniť, že pri prijímaní úradného rozhodnutia v tomto režime, daňovník najprv potvrdí doručenku a až za 5 až 15 minút mu bude rozhodnutie doručené do schránky.

Návod ako prijať úradnú zasielku nájdete na stránke www.youtube.sk – Video č. 10 Potvrdenie prijatia úradného rozhodnutia

Od 1. júla sa zmení dizajn elektronických schránok, budú prehľadnejšie a zrozumiteľnejšie. Prehľadnejšia bude aj e-doručenka. Pri používaní bude portál poskytovať pomoc, napríklad po podpise doručenky sa zobrazí okno s informáciou, že doručovaná správa nemusí byť doručená hneď, ale najneskôr do 15 minút. Nateraz e-schránka takúto informáciu neposkytuje.
Čítajte viac: https://ekonomika.sme.sk/c/20536867/slovensko-sk-bude-vyzerat-ako-gmail-toto-su-nove-e-schranky.html#ixzz4i4un1v6Q


© 2023 Obec Brezany
  • O stránke
  • Podmienky pre použitie
  • Prihlásiť